Jag är stressad..

Jag har kanske inte fått den bästa starten på det här nya året. Nya saker sker och vissa possetiva och neggativa. Skolan har satt igång igen och redan prov. Jag är så sjukt stressad! Jag kan inte alls koncentrera mig när jag ska plugga, jag vill bara röra på mig och då blir jag sur för jag har verkligen ett mål med skolan och det är att höja mina poäng som bara den! Det är bland annat därför jag inte bloggat så mycket den senaste tiden. Ska ta tag i mig själv igen, kan ju inte fortsätta såhär..


Bickie, du är en underbar flicka som betyder så mycket för mig, glöm inte bort det!



 


Kommentarer
Postat av: Bickie

du är älskling !

2009-01-13 @ 21:42:12
URL: http://bix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0