Gunnars namnsdag! <3

Idag har min älskade Bickie namnsdag. Då tänker ni säkert "What a fuck!". Men för några år sen så började jag och Bickie skämta om att hon hetter Gunnar och jag själv, Greger. Vi var riktigt seriösa med detta och gjorde till och med en hemsida och allting. Idag är det Gunnars dag och därför småfirar vi det lite grann. I morse tog jag och Bickie en frukost på espresso house och efter skolan så åkte jag , andré och bickie hem til henne och kollade på film.
 
Jag vet att ni inte trodde att det var såhär Gunnar såg ut men tyvärr gör hon det! <3


Snart så kommer André och Andreas hit  och med dom så ska vi tillbringa resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0