"Systrar i jeans 2"

Igår efter skolan så var jag med Nina, mille och Christian hemma hos viktor. Sedan åkte jag hem då även André kom lite senare och vi hade det jättemysigt och kollade på film. Imorse var det upp tidigt ur sängen för att åka till jobbet. Det var ett tag sen eftersom att vi har vart borta så mycket den senaste tiden. Riktigt kul att komma tillbaka :)

Nu sitter jag hemma hos Zahra där även Bickie är med! Vi har precis kollat på "Systrar i jeans 2", riktigt bra film med både snygga och fula hunkar! Zahra har kåtat upp sig på sin älskade Iranie-skådis (observera: en tjej)  xD

Är det bara jag som tycker att denna grabben är en riktig pudding?!

Kommentarer
Postat av: zara

HAn är en pudding och det är Iraniern också ffs!!!! <3

2009-02-22 @ 12:17:44
URL: http://zaras.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Älskar böckerna men har inte sett filmerna. Är de bra? (om man bortser från de snygga killarna) ;)

2009-02-27 @ 12:54:47
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0