Taggad inför Spanien resan!

Jag älskar Torsdagar, så himla slapp skoldag då! Efter skolan så skulle jag vara duktig att ta pendeltåget till Näsbypark men självklart så tar jag fel tåg. När jag till slut kom fram typ en timme senare så hämtade jag barnen. När jag hade fått mina pengar så hämtade pappa mig och stjussade mig till skolan där Spanien-mötet var. Vad taggad man blev när man satt där och lyssnade på allt men ändå så sjukt orolig för allt som kunde hända. Det kommer bli så att dom som går i arbetslaget C kommer åka till San Juan och vi i D åker till El Campello, villket är så mycket bättre eftersom att det är närmare stan, stranden och festerna :D Jag har Fysikprov imorn men vi får använda anteckningar och böcker så det kommer nog gå hyffsat bra för min del! Ska kolla lite i boken en sista gång sen ska jag sova rätt tidigt..

Sara, när jag proppade in henne i tvättmaskinen för att Lina inte skulle hitta henne på kurragömma xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0