Mitt älskade arbetslag!


Imorse samlades hela vårat arbetslag 9D vid Mörbystation för att sedan ta oss till Åkersberga och där blev vi indelade i två grupper. Min grupp började med att gå i typ över en timme. När vi väl kom fram tog jag fram min supergoda pasta-sallad. Sen blev jag, Ullis, Rebecka och Ellen jättesugna på att gå på upptäcksfärd till ett urgulligt hus med en avskyvärd trädgård x) Vi ville prata men den som bodde där så vi knackade på den jättelilla dörren som var typ bara 130 cm hög. Ingen öppnar och vi börjar fantisera om att det är en liten gumma som bor där som har brunt-grått hår, har inga vänner och ett barnbarn som har en boomerang som vi några minuter senare tog :D Ellen och Ullis var riktigt kissnödiga så dom går in och kissar i dasset såklart!

Sedan var det dags för hemfärd och min grupp skulle då paddla kanot tillbaka. Jag paddlade med Ludvig! Vi startade bland dom sista och låg ändå tvåa riktigt länge och hade Victor och Julia framför oss men sedan när Victor skulle vinka till oss så ramlade dom i, HAHA! Vi hjälpte sjäklart dom så snälla som vi är men fort så var vi tillbaka i banan igen och vi kom först fram :D Jag vet att det inte var en tävling men ändå!


Dagens plums i vattnet:
* Mille
* Victor
* Julia
* Christian
* Douglas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0