Härliga fredagar

Jag, Cissi och Bickie åkte in till stan för att fika på John & Chris, där bickie och nina sedan ska praoa. Sjutk mysigt! Vi pratade en massa och garvade så sjukt mycket! Sen var Cissi tvungen att gå för att hon skulle spela match. Då åkte jag och Bickie till mörby centrum och jag köpte en tröja på killavdelningen som jag blev kär i och så köpte jag kastanje vatten som jag sedan använde igår kväll. Jättebra!


Först åkte vi tll en fest i Djursholm sen blev vi typ utslängda så jag, Cissi, Oscar V-e, Bickie, Landin och André åkte hem till Oscar och kollade på "super sugen".

Nu sitter jag här med Cissi och vi ska snart iväg för att spela fotbollsmatch. Jag har inte spelat eller tränat på jättelänge eftersom att jag har vart så sjuk men jag hoppas det går bra för mig ändå!

Bild på Cissi och Bickie från Cafét:

Kommentarer
Postat av: Bickie

Malin du är vänlig att klippa bort mig från bilden ovan :)

2008-09-27 @ 16:54:25
URL: http://bix.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha vadå utslängda? alla fick ju vara kvar det var ju bara du som helt plötsligt gick därifrån :S

2008-09-27 @ 18:47:21
URL: http://aldrigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0