Alltid lika kul att ta hissen?

Eric Å, Rebecca A, Oscar B och jag tog tunnelbanan in till stan idag och så hittade vi ett riktigt mysigt café och satt och babblade om allt möjlgt, riktigt trevligt! Jag tog en iskaffe som inte alls var så god som jag hade tänkt mig så jag gick tillbaka och klagade och fick då istället en lingondricka. När vi var i Mörby c så ville Eric absolut att vi skulle ta hissen istället för rulltrappan upp, och det tog inte bara typ 25 min längre tid x)

PINSAMT!
Igår när jag var påväg till tjejmiddagen till Hanna så lyssnade jag på musik i min head-set på mobilen och jag hade självklart på I´m yours. Som vanligt så börjar jag sjunga högt för mig själv. Mitt i trudelutten när jag vrider lite på huvet så går det en man brevid mig och visar tummen upp och ler. Jag tänker att om jag slutar sjunga så blir det bara för pinsamt, så jag fortsätter sjunga, fasst inte lika högt! Fyfan vad pisamt!















Föressten, vart är Bickie? Börjar bli orolig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0