Ljuvliga sommardag :D

Igår kväll var vi några stycken på edsviken och hade skoj! Jag hade på mig ett line och en tun "kofta" över och jag frös inte någon gång, der är verkligen ett tecken på att det är sommar nu!! Idag åkte jag och bickie iväg till Djursholm och träffade dom som vi ska på konfirmationsläger med i sommar. Alla verkade vara jättesnäll, jag tror att det kommer bli ett riktigt lyckat läger med fint väder! Det roliga är att det är människor spritt över Sverige och vissa kommer till och med från London men dom bodde i Sverige innan. Jag känner på mig att det kommer bli en grymt kul grej!

Ikväll ska jag vara med Cissi och Paulina så får vi se vad vi hittar på :D

Njut av det fina vädret där ute! / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0