Electrolux med två underbara tjejer

Idag vaknade jag kvart halv nio och då satte jag bara på mig kläder och åt lite frukost och så kom Bickie och Nina hem till mig för att vi skulle fixa med våran rapport som vi skulle arbeta med idag istället för skolan. Vi kom fort igång och vi hittade en massa rolig fakta om Electrolux kylskåp som vi har ett reppotage om. Nina åkte precis iväg för att träffa Ullis så skulle dom shoppa loss lite i stan. Nu sitter jag och Bickie här och ska snart över till skolan och lämna in arbetet. Sedan ska vi på Fotbollslekis för första gången för den här terminen :D Har saknat mina pluttar! Jag såg faktist en av dom på Tv igår när jag väntade på sjukhuset! Sen har vi träning och jag ska självklart bara kolla på eftersom att jag inte kan göra så mycket annat liksom.

image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0