Berit och jag :D

Nu sitter jag här med min Berit.. Jag har precis blivit jätteglad!! Att ett jävla telefonsamtal kan göra så mycket. Det här ska verkligen funka nu, jag hoppas det iallfall! Vi har fan 6 månader imorn <3 JAg tror Berit ger mig tur eftersom att förra gången typ mellan 6an och 7an så blev jag tillsammans med den jag var kär i då när Berit var med. Han ger tur! Jag ÄLSKAR honom! :D <3

Fille och zahra bröt sönder min nyckel helt när jag prata med min älskling så nu sitter ena nyckelbiten i moppen, BRA KOMPISAR! NI är underbara xD

Nu ska jag, Berit, Fille, Nina, Emme, Bickie, Wille och Zahra kolla på fotbolls matchen hos nina, Jag hoppas att Spanien vinner! Lycka till Espana!!!

Puss och knull xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0