Underbara pojkvän!

När jag kom hem till älsklingen igår så stöter jag ihop med nickes föräldrar men jag fick inte säga att jag hade sett dom och så bara gick dom.. Jag gick in till nicke och så tog han upp mig till badrummet där det var så himla fint!!! Rosblad i badkaret med skum i och hundra tända ljus över hela badrummet, så himla fint!



Sen så kom vi på att vi inte hade ätit middag när det var sent på kvällen ( konstigt, eftersom nicke alltid är hungrig xD ) så nicke dukar upp värsta fint på bordet och så sätter han på musik och så åt vi Billys pizza x) På bordet stog det två rosor som jag fick och hans förklraing till att jag fick två st var för att om min mamma skulle slänga den ena så skulle jag ha en kvar, eftersom att min mamma gjorde det förra gången när jag fick en av nicke på allahjärtansdag :( Jag börja asgarva när jag hörde det, och lovade även att jag skulle berätta för mamma! :D

Så fick jag även en skiva av honom , vet inte vad det är för nåt men han sa att eftersom att han brukar lyssna på glad/damp - musik så skulle jag tänka på honom när jag lyssnade på skivan. Gulligt! <3

Tack så jättemycket för allt det fina och för att jag har en sån fin människa som du :) <3


Dagen efter så kollade vi färdigt på en musikal som heter "we will rock you" med Nickes kusin och även andrés syrra! Den musikalen var så himla grymt bra! Helt sjukt att alla sjöng så bra och mycket pengar verkade dom ha lagt ner på den. Sen kom Oscar hem till Nicke också och så åkte vi över till Emme där Pauo också var! Och "solade".

Oscar & Nicke kör på schteekar posen x)                                                Oscar


Jag och nicke åkte hem till mig och åt och så tältade vi även ett tag x) Haha!

Ska snart sova, ska bara packa färdigt eftersom att mitt fotbollslag åker till Borlänge imorn på fotbollscup!! Ska bli så jävla kul! Vill bara somna snart så att tiden går fort! :D

Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0