Balkong över Statoil

Igår kväll var jag hemma hos Axel F och så kollade vi på mean girls och han trodde att dte var värsta tjejfilmen men det vare inte x) Han berättade även sina inre känslor om saker och ting!  Efter filmen ställde vi oss på balkongen som har utsikt över statoil och när vi hade stått där i typ 45 min så kom det 3 st killar till statoil och så märker vi helt plötligt hur dom börjar ta stora backar med Cola, sammanlagt tog dom kanske 8 st backar och vad vi garvade! Dom såg så jävla sjuka ut när dom sprang fram och tillbaka och tog back efter back.

Kvart över tre så vare dags och kila ner till mitt hem, där jag somnade med TV.n på...

Nu ska jag träffa Nina i Mörby C så ska vi åka in till Gamla stan och fika så ska vi plugga lite spanska eftersom att vi kom på för några dagar sen att vi åker till Spanien nu i Sepetember och vi har verkligen glömt bort all Spanska.


Kommentarer
Postat av: gabbi

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-08-21 @ 12:30:38
Postat av: bickie

älskar din balkong asså :D

2008-08-24 @ 15:19:32
URL: http://bix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0