Sommar!!

Är det någon som håller med mig nu om att det verkligen är sommar?! Det är det jag har försökt att säga! :D

Idag hade jag sovmorgon till 9 men vaknade tidigt iallafall för att jobba på mitt Tom föredrag som jag ska ha imorron. Jag förstår inte hur det ska gå med det men jag försöker så gott jag kan! Det var jättekul idag i skolan även om det är mycket som är på gång som man inte orkar med så blir man så taggad av solen så man är liksom på topp hela tiden. Idag på sista lektionen som var textil/mode så frågade jag och Hanna om vi fick gå och kolla på matchen mellan Sverige-Spanien på skolan! Jag var juh bara tvungen att kolla för att Nicke och michelle skulle vara med och spela. Katarina fick så dåligt samvete när hon ville hålla kvar oss så vi fick gå iväg och kolla. Dom spelade bra men det var nog ingen som var riktigt seriös men spanjorerna vann med 4-2.

Efter skolan hade jag samtal med mina föräldrar och mentorn innan när jag och mamma skulle gå in till skolan så kom Danne och gav oss havrekakor som han hade bakat alldeles själv, både jag och mamma tyckte att dom var utsökta :D Samtalet gick väl helt okej men jag har ett mål att bli så mycket bättre i skolan. Haha, just de!! Eftersom att det är pappas vecka nu så skulle jag åka moppen till pappa från skolan och då fick jag en lysande idé om att jag skulle stjussa pappa. HAHA, konstigt nog satte han sig bakom mig på moppen och vi åkte hem. Guud vad jag skrattade hela vägen :D

Dagen idag var glad och solig och här kommer några somriga bilder:

image111  image113
image112

/ Ärtan, haha har nyss fått det fina smeknamnet av min älskade Cissi <3

Kommentarer
Postat av: bickie

hahah anders på moppe! vilken syn :D

2008-04-22 @ 21:35:16
URL: http://bix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0