-This weekend

I fredags var jag och André hemma hos mig hela kvällen, supermysigt! Har äntligen fått pojkvännen att tycka om One tree hill! Igår hade jag tjejmiddag, blev riktigt lyckat. Sedan kom det över lite grabbar också och då blev det minst lika roligt. Natten tillbringades med mina kära vänninor: Hanna, Lovisa och Bickie. Natten blev svettig om ni vill höra lite secrets. Bickie drog tidigt och då tog jag och Lovisa Cykeln ner till dragonen och köpte en massa gott och Skräckfilmen "The strangers".


Kommentarer
Postat av: lovisa

det var superkul gumman!

2009-03-23 @ 00:57:50
Postat av: Hanna

inte du också!! snälla sluta med den där fula fula bilden på mig!!

2009-03-23 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0