Vi tar vara på tiden här borta

Min fodelsedag var underbar, Varmt vader och det var underbart! Fick ett jattefint armband av André! Det var sa varmt sa att vi badade med klader pa! Hur varmt och skont som helst!

Igar var nog den sista dagen vi verkligen kunde ta vara pa sista tiden. Forst fick jag en underbart god frukost och sen gick vi och traffade nagra for att kolla pa en fotbollsmatch sedan var det ivag till STRANDEN dar vi njot av glassen och det varma vadret. Fick i oss lite mat i magen och sen spelade min fotbollsmatch och jag, rebecka och Joan, saga och laura hejade! Nar vi kom hem sa hade foraldrarna gjort det jatte fint med middag, ljus, blommor och allt. Och sa fragde dom om vi var nojda och bejarde nagot mer och sa gick dom och sa, vi ska nog lamna er i fred :D HAHA!  Sedan var vi en massa hos Louis dar vi at pizza och sjong. Han hade det sa mysigt i sin tradgard med hangmattor och allt. Sedan gick vi alla till stranden och myste och sedan var det fiesta!! :D


Ahhh, jag vill inte lamna det har paradiset! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0