"Sista dagen som 15 aring"

Idag har vi Svenskar fatt vara for oss sjalva lite. Vi akte in till Alicante och sa gick vi upp till nan fin borg eller nagot dar det var jattefin utsikt over hela Alicante! Sen vare Museum som gallde! JIPPIE! Haha, arligt talat sa vet jag inte ens vad museumet handlade om, neandertalare? Det var riktigt trakigt. Alla ville bara ut i det varma vadret! 23 grader!

Imorn fyller jag 16 ar, helst sjukt vad tiden gar fort! Nu kanske jag later som en gammal tant/gubbe som tanker tillbaka i tiden och hur underbart det var som ungdom, men jag vill fan inte bli aldre nu!



Kommentarer
Postat av: Zara

Grattis till älsklingen som fyller år om typ 45 minuter! Från en tjej, flera kilometer uppåt på klotet! Grattis Malin. Malle <3 Balle

2009-02-11 @ 23:18:01
Postat av: Hanna

Grattttttis igen älskling!

2009-02-14 @ 12:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0