Det har hänt både det ena och det andra..

Idag har det verkligen inte vart min dag det börjar med att min novell som jag hade skrivit till svenskan på nåt sätt inte har sparats! Det var första gången jag blev nöjd med en novell jag har skrivit och självklart så ska den gå bort på nåt sätt. Jag pratade med min svenska lärare men hon sa att jag fick skriva om den igen. Den kommer ju inte alls bli lika bra!! Sen så råkade jag böja min skåpnyckel och såklart står Henka brevid mig och asgarvar! xD

Påvägen till knatteträningen så ramlar jag självklart med min moppe! Det gick rätt fort. Jag ramlade sa :Aj, och sedan satte jag på moppen igen och brummade iväg. Knatte träningen var lika kul som vanligt!

Sen käkade jag mat fort och så satte sig både jag och mamma på min moppe och åkte till Gymnasieval-mötet. Haha, gud vad jag skrattade åt mamma där bak! Jag blev mest förvirrad på mötet eftersom att det finns så mcyket att välja mellan och många olika skolor! Men jag tror att jag vill inrikta mig på Media eller estet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0