Kommer vi att dö imorn?

Jag har precis läst på både Expressen och Aftonbladet att dom håller på att jag något arbete om hur Big Bang gick till som dom har hållt på med i 14 år där vissa forskare säger att dom kommer misslyckas och att jorden kommer att gå under imorn, eftersom att det är då dom ska prova denna nya grej.


Vet inte om jag tror det eller ej men i så fall vill jag bara tacka min nära och kära för mina underbara 15 år!
Ni betyder mycket för mig även om jag känner er mycket eller lite!

Kärlek till alla från mig / Malin

Kommentarer
Postat av: Paulinaa

hahaha töönt <3

2008-09-10 @ 16:20:59
URL: http://aldrigg.blogg.se/
Postat av: Sooolen

världen gick ju inte under... de va ju lite synd :)

2008-09-10 @ 18:54:21
Postat av: flippyani

Centan e kvar

2008-10-21 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0