Härligt eller vad? :D

Åhh, vilken dag! Jag och bickie åkte hem till henne efter mattelektionen och så började vi med att baka kärleksmums. Sedan gjorde vi fint under ett träd i bickies trädgård. Självklart så tog vi ut bärbara datorn ut och kollade på OC, men ett problem uppstog, Man såg inte ett skit i solen! Men då kommer lilla smarta jag på att vi kunde ta ett paraply över datorn och wips så blev det bra! Gud så mysigt det var att ligga där insnurrad i en filt och äta våra goda kärleksmumsar!


Just de, Bickie lurade i mig en så kallad "rakmaskin"! Som tydigen ska ta bort håren på djupet. Det var skitläskigt och gjorde rätt så ont så jag la undan den läskiga maskinen rätt kort efter. xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0