Äntligen färdig med skiten..

Blev precis färdig med novellen IGEN, som jag skrev tidigare i ett inlägg så kom min novell bort men nu har jag skrivit om den ungefär samma men inte alls lika bra som den första. Jag var barnvakt idag igen och vi hade det riktigt kul som vanligt! Haha, vi pallade bland annat världens godaste päron från någon tant som sedan skällde ut oss och vi bara kutade där ifrån. Vad vi skrattade! Vi åt även middag ute för att det var så varmt! Det känns som om det är vår och man bara väntar på att sommaren ska komma men istället så väntar vi bara på dne tråkiga vintern. Vill gratta Paulina igen för att hon fyllde år i Söndags, Grattis gumman <3

En fin bild från i somras vid Edsviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0