Äntligeen fredag!

Efter skolan så hade vi porträtt foto och sedan åkte jag till Mörbyskolan och väntade på att Moa skulle sluta. När vi gick på gatan i stan så var det en kille som tyckte att vi skulle vara med på någon modell tävling så vi tänker varför inte? Vi blev sminkade och sedan fottade. Sen så fick vi ett läppglans gratis! Jag tycker ni borde gå in och rösta fem stjärnor på mig: www.nojesguiden.se :D

Nu sitter jag här med underbara Cissi, Moa och Agnes och vi ska snart äta på sushibar på enebytorg, fasst jag inte tycker om sushi.

Ha det så bra! <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

vi dansar :) jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-09-12 @ 20:17:14
URL: http://laurelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0