Fint sällskap!

När vi hade slutat så kom Eric Å och Erik L till donken för att vi skulle fika med dom. Killarna var jätte sugna på att äta på donken men jag och Ebba bara suckade men sa att det var okej bara vi gick till en annan. Under hela tiden som jag var där så tänkte jag på flera saker som var så mycket bättre med våran donken på Kungsgatan. Vi hade det iallafall väldigt roligt.

                     
Erik gör sig beredd för att inte få otur på lördag!       Vadå leker gansters?

Sen så åkte jag och Ebba till skolan för möte om Spanien-resan! Jag fick min spanjor idag, det är en kille som heter Eduardo. Nu är det bara fyra veckor tills vi åker. Det kommer bli så sjukt spännande!! Ska försöka att maila min spanjor innan så att vi lär känna varndra lite innan ;D

Nu måste jag fortsätta att plugga till mitt prov som jag ska ha imorn om politik innan praoen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0