Ännu en dag på the donk ;)

Det blir nog tjatigt av att jag bara skriver om hur kul det är och praoa på Mc donalds hela tiden, men jag kommer skriva lite om det nu också.

På morgonen fick jag börja med att packa upp varor och sånt. Sedan ser Mimie att det står en massa folk utanför så hon sätter igång kaffemaskinen igen så att jag kunde gå åt och dela ut gratis till dom och att dom sedan förhoppningsvis går in och beställer en massa mat, så jag gick ut med min bricka och det visar sig att dom är spanjorer och dom blir jätte glada och säger en massa saker på spanska och lyckas säga en sak på Engelska som vad " I´m lovin it" och så garva dom som om jag hade sagt värsta roliga skämtet åt dom. Sen har jag mest stått hela dagen vid läsken och vid Cafét och gjort en massa olika goda drycker och kaffe.



Ebba som kollar på sin förebild till höger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0