Tar fotton på foten (?)

Nu sitter jag här på mitt rum hemma hos mamma och tar kort på min fot. Varför? Joo, för att jag vara tvungen att sy 7 stygn där för fyra år sen och nu har pappa kommit på att jag kan få pengar för att det täcker nån försäkring. Försöker hitta den rätta vinkeln för att det ska se så dramatiskt ut som möjligt! x)

Idag var det en riktigt rolig dag. Fick för det mesta stå i kassan vilket är riktigt kul och att göra lattar skadar inte heller för den delen. Ska även nämna att Willy är världens snällaste, snyggaste och roligaste kocken som finns! Haha, där fick jag till det!!

Dom två blondinerna Josefin och Ebba rullar negerbollar

Kommentarer
Postat av: Josefine

Yej :D

2008-10-23 @ 23:51:56
URL: http://censur.blogg.se/
Postat av: lovisa

ser typ ut som mig till vänster haha

2008-10-24 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0