Kan det bli en bättre kväll?


Jag och Rebecca åkte in till staden och fikade på ett supermysigt café som ligger vid Salu-hallen.  När vi ser att det börjar bli mörkt så börjar vi vandra mot tunnelbanan och så åkte vi hem till Fred A, där en massa killar var och jag ska nog inte ta upp vad dom gjorde för nåt där, men jag och rebecca hade lite småkul. Sen åkte vi till en tjej som heter Louisa i Djursholm där det var lite folk, kände ingen av dom men det blev en riktigt trevlig kväll och det var kul att träffa så många nya.

Påvägen hem så snackade jag, Rebecka och Eric Å om pedofiler och att man borde ha larm o sånt. När Eric sedan lämnar oss så kommer det en äckelkille i en bil som frgade om vi ville åka med honom åp engelska och sedan åkte han förbi oss 6 gånger! Vi var så jävla rädda. Trygga och nerkrypta i jackor och täcken så satt vi på balkongen med vattenpipa och bara babblade om en massa. Vid halv fem tiden somnade vi djupt i min säng.

-Jag är så glad att jag har hittat en sån vän som du Rebecca. Du är verkligen en sån man kan lita på!

Kommentarer
Postat av: christelle

åh tack så mycket :D hoppas du hade en bra helg!

2008-10-05 @ 21:46:50
URL: http://christelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0