Fuck you, that´s the name of this motherfucking game!

Ebba, Nina, Lovisa och jag var hemma hos Hanna igår på en liten tjejmiddag, Sjukt mysigt och vi körde nån jävligt konstig dryck lek som det inte gick så bra för mig på. Sedan åkte vi tjejer hem till Linzander där det var några killar så kollade vi på nån jävligt konstig film nere i hans källare.

Efter att vi hade vart där så sulle jag ta bussen för att träffa Eric Å på Djursholms torg men såklart så kommer inte bussen men sedan kommer en taxi som jag stannar så träffade jag han där och vi satt och pratade en stund och sedan åkte jag vidare med en annan taxi hem till mig. Hemma så somna jag riktigt fort efter att jag lagt mig i den varma sköna sängen :)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tynga games

2008-10-12 @ 21:32:44
Postat av: Anonym

fuck you oooh thats the nme of this motherfucking game

2008-10-13 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0