Eric <3

Vi var ju med i danderydstidingen för det här med Spanien, Idag kom även Metro för en interviuv och fotade lite. Så håll utkik där! Efter skolan så träffa jag Eric i mörby så skulle vi åka och vara barnvakt. Vi fick lite problem när vi skulle dit... Eric fick inte komma på bussen och så var vi tvugna och ta den andra sedan gå till Sammis och hämta moppen och därifrån åka till Näsbypark men vi åkte helt fel. Kan det bli mer lyckat? xD Haha! Idag så var bara Sara med. Vi hade så himla roligt alla tre!

Jag och Sara bestämte oss för att busa lite när han gick iväg så vi stoppade in pappan i familjens typ löständer i han mjölk och självklart dricker han ur den och ser sedan vad det är. Ooj, vad vi garvade! Men inte Eric, utan han stog och typ spydde! Vi hann göra rätt många grejer faktist men vi hade så sjukt kul!

Jag vann lätt över Eric på Twister!

Vi tre bestämde att vi skulle ha dubbeldejt på Tisdag: Jag, Eric, Sara och Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0