Jag är helt slut..

Började jobba klockan 12 idag, ensam. Jag och Ebba jobbar tillsammans varje lördag och varannan söndag. Idag var min röst ännu värre, man hör inte ens vad jag säger. Kanske inte det bästa eftersom att det är rätt så stressigt på donken och när människor frågade om saker och hörde min röst så blev dom chockade och skrattade lite. Blev mobbad av alla på jobbet xD

Jag blev så himla sliten av att bara jobba i fyra timmar. Helt slut i kroppen, ont i huvet, förskyld som bara den och nu kan jag bara viska fram mig saker.. Det värsta är att skolan börjar imorn. Jag skulle så gärna velat ha stannat hemma då men eftersom att jag ligger efter och vi har vart borta i tre veckor nu så går det verkligen inte. Vet inte hur jag ska orka bara.

* Lång, hög kjol
* Vit skjorta
* Svart väst
*  Röd Scarf
* Svarta fin-skor

*Uppsatt hår!


Inte konstigt att vi blir kallade för flygvärdinnor xD

Kommentarer
Postat av: Flygvärdinnan

Ja, du ser verkligen ut som en flygvärdinna! :D

2011-11-19 @ 14:59:38
URL: http://www.flygvardinnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0