Ont i käkarna!

Efter skolan idag så åkte jag in till donken men då säger min chef att vi ska ut och åka. Jaha, då satt vi 7 st i en taxi påväg till Sickla centrum. Där var det V.I.P fest för att dom öppnade den nya Mc-donalds där idag. Så alla chefer och sånt var där med sina familjer. Jag och Jennie fick mest dela ut gratis saker och gå runt och lé som bara den. När jag skulle dela ut glassar till alla barnen så tappar jag självklart en först på mina kläder och sedan remlade den ner på golvet mitt framför alla chefer. Smart Malin, smart! Lyckligt nog så skrattade dom bara.

Fick sedan stjuss till fridhemsplan av Jennies mamma. Nu är jag hemma och jag har riktigt ont i mina käkar nu!


Pappas kompis barn och jag för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0