Jag orkar visst :)

Skrev igår att jag inte kunde blogga på ett tag men har ångrat mig idag, jag ska inte deppa! :D Vi hade tema-dag idag med. Idag kom det en tjej/kille (svårt att säga exakt) från RFSL och berättade om lite saker och hur det är i vårat samhälle. Idag fick vi även reda på svaren av killarna på våra frågor, riktigt intressant! x)

Skulle träffa Eric efter skolan men han slutade lite senare så jag stannade kvar i skolan med C-språkseleverna och så "pluggade" vi, och det gick väl inte sådär jättebra för oss. Men kul hade vi iaf!

André som Älg :D

När Eric äntligen blev klar så åkte jag till Djursholmstorg och mötte honom där och så gick vi hem till honom och pluggade. Jag fick faktist en del gjort medans Eric satt och typ skrev av det som stog i fysikboken x) Jag fick träffa några i hans familj idag för första gången, dom verkade jättesnälla. Imorn ska jag försöka få med honom att vara barnvakt med mig så att det blir lite roligare :D

Kommentarer
Postat av: Bickie

JAAA, keeep up the good work :D

2008-11-13 @ 19:37:57
URL: http://bix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0