Hälsosamma-Malin?

Dagen började med att hela arbetslaget 9D åkte till sergel och kollade på Patrik 1,5. En riktigt rolig och bra film tyckte jag! Den ska man bara se. Till och med André satt brevid mig och grät floder! På rasten stötte vi på sammis-grabbarna så åt vi på Tacobar. Sen var det två tråkiga lektioner kvar. Ligger lite efter i skolan just nu så efter skolan så satt jag och Oscar Ve kvar och pluggade.

Nu kom jag hem från en hälsoredovisning med fotbollen. Riktigt nyttig fakta fick lära oss om hur mycket vi ska äta, vad, när, osv. Måste börja jogga nu för att komma igång igen.. Har ju vart sjuk så himla länge nu, och är egentligen lite fortfarande. Sen ska jag börja spela igen när jag har fått intyg av min doktor att jag får :D


Höll på att glömma en grej! När vi kom tillbaka till skolan efter bion så tog André kort på Hanna. Hanna säger att han ska ta bort kortet genast men självklart står han bara och flinar. Damp som hanna kan få ibland så börjar hon dra i Andrés hår typ allt hon har. Riktigt intressant att kolla på xD

Under biatch-fighten! :D

Kommentarer
Postat av: agnes

haha vad gulligt att andré gräät :P

2008-11-11 @ 21:05:16
URL: http://laurelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0