Fram med vinterjackan!!

Idag jobbade jag på donken. Det var riktigt riktigt kul. Fick några lappar på hur man gör olika djur i ansiktet på barnen på bästa sätt. Blev faktist väldigt nöjd med vissa barn som jag fick måla. Men såklart vill dom flesta bli katter, vilket är riktigt tråkigt att göra x) Haha, när jag sitter och målar en så ropar hon: Titta, det snöar! Alla vi i personalen springer ut! FÖRSTA SNÖN HAR KOMMIT! Jag och Jennie har typ tjockat oss hela dagen med Kakor, bakelser och lattar :)

(klicka på bilderna)
Dessa underbara bilder togs förra vintern när vi var i Åre. Jag kommer aldrig glömma dom dagarna, en av dom finaste minnena! Längtar som fan tills vi ska dit igen om bara några månader! :D

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

sv: tack så jätte mkt. dom här bilderna var ju inte heller helt fel. ser hur mysigt ut som helst

2008-11-17 @ 20:24:10
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: cissi

Åhh gud vad jag längtar!!!!! Det kommer bli bäst!!! <3

2008-11-17 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0