Cypern/Turkiet!! :D

Pappa berättade nyss att vi ska åka till Cypern och Turkiet under jullovet! Vad glad jag blev! Först ska vi åka till Cypern och träffa kompisar vi har där och så ska vi ha en liten fest i våran lägenhet vi har där. Sedan flyger vi till Turkiet och bara njuter av livet där och så ska vi mublera lite i lägenheten där. Har inte vart i lägenheten sen dom höll på att bygga men pappa har ju vart där och tagit kort både innuti och utanpå.

Två hela veckor ska jag tillbringa i två stycken paradis. Nu hoppas jag bara på att Emme får följa med! :D


Tatueringen som fortfarande sitter kvar på min och Emmes svank som vi tog för ett halvår sedan när vi var i Turkiet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0