Sovmorgon passar bra på en fredag!

Igår kväll kom Nicke hem till mig, som vanligt hade vi riktigt kul! Eftersom att jag har sovmorgon idag och han är ledig så kom vi på att han kunde sova hos mig men det blev inte så. Idag är det en STOR dag! Det är exakt en vecka tills jag och Emme ska åka till Turkiet!! Jag blir full av energi bara jag tänker på det. Vi kommer typ i en liten lägenhet tillsammans med emmes storasyster, Tess och hennes kille, Emil medans hennes mamma och hennes kille bor i en annan. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder under den veckan vi är där :D

Ikväll ska jag vara med underbara Moa, vi får se vad vi hittar på men vi vet båda iallafall avd vi inte ska göra x)

Morgonens citat:
Pappa
och jag sitter och kollar på nyhetsmorgon och dom diskuterar varför det går så bra inom Dansbandsmusiken och att dom säljer fler plattor än andra musikstilar.


Malin: Men hallå, det är juh för att det bara är tanter och gubbar som lyssnar på sån musik och dom vet juh inte hur man laddar ner musik på datorn!

Pappa: Börjar asgarva och håller med om vad jag nyss sagt.

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0