Pilkastning på en fredag :D

Efter skolan åkte jag hem till Moa. Jag måste bara säga att hon har en URGULLIG lillebror! Haha, vi lekte att han skulle vara en haj som jag fiskade upp och sedan skulle jag gå till affären och sälja hajen till moa. Självklart fick vi göra det flera gånger om, men det är så det är med småbarn x)

image131

Sen tillbringade vi säkert 3 timmar åt att kasta pil. Vi hade kanske lite för höga förhoppningar på hur mycket vi skulle klara av men vi gav inte upp men sedan blev vi hungriga och gjorde en fantastisk god middag! Efter middagen åkte hon och jag till rösjön och vi hade med oss filtar som vi satt på. Sedan fick vi syn på några andra lite längre bort som gjorde värsta seriösa brasan så då började vi också leta pinnar och stenar för att dom där borta sa att det var riktigt viktigt! Det blev en fin men liten brasa, men varma blev vi iallfall!

image130

Lite senare satt vi på moppen påväg till mörby och köpte godis som vi tog med oss hem till Emme och så var vi där en massa människor! En riktigt lyckad kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0