Lovely dag med Nicke <3

Inlägg från igår (som inte ville komma in)


Idaag fick jag träffa min pojkväään! Gud vad skönt det var, har saknat honom väldigt mycket! Vi satt ute i solen hemma hos honom och pratade väldigt mycket och så spelade han gitarr för mig också! Sen när det var middags dags så kom hans föräldrar och brorsan hem så grillade vi hamburgare. Jättegott! Sen åkte jag och nicke hem till mig så badade vi i mitt bubelbadkar, det var gryymt mysigt! Sen blev det alldeles för varmt så vi hoppade upp ur vattnet. det var en perfekt dag med Nicke! <3

image126


Kommentarer
Postat av: Lisen

Malin du har ju snott min bild ;)

2008-06-10 @ 16:45:37
URL: http://lisenb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0