Danderydssjukhus är ett helvete!

Igår var jag inte i skolan pågrund av benet och det men jag satt hemma och kollade mest på tv. På kvällen så ringde min älskade Nicke mig! Åhhh, vad glad jag blev när jag såg hans namn på min telefon, inte trodde jag att jag skulle få höra från honom innan han kom hem från Turkiet men det fick jag :D Pratade även med hans mamma innan och hon frågade om hur jag mådde och så!

Idag gick jag till skolan fasst jag egentligen inte borde gjort det. Med dit gick jag och det var många som fråga vad som hade hänt. Sen började det bli svullet så jag skicka sms till Anders(fotbollstränare) och fråga vad jag skulle göra eftersom att han sa att jag skulle ta kontakt med honom om det blev det. Då ringer han mig och säger att jag måste åka till Akuten fortast möjligt för att ta ut blod och vätska från benet! Så mamma kommer och hämtar mig när jag slutade och vi åkte in till Danderydssjukhus och där träffar mamma sin kompis. Sen slutade hon att jobba så hon kunde inte hjälpa oss. Men där satt vi i 7 fucking timmar och jag fick ingen hjälp alls jag hade as ont men svullnaden började gå bort under tiden. Det ända dom gjorde var att sätta mig i ett ensamt rum efter 5 och en halv timme och så kollade dom min puls och tempen sen efter 7 timmar total dampade jag och satte på mina grejer och sa att jag inte orkade vänta på dom något mer! Jag har nog inte vart så irriterad på ett väldigt långt tag!

image121
Jag kan lova er att det var såhär jag såg ut när jag gick från akuten!

Kommentarer
Postat av: lizzie

men oj :/ 7h det är helt sjukt

2008-05-07 @ 08:14:38
URL: http://topmoucha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0