Bort från Sverige till Turkiet :D

Idag hade jag matteprov med emme! Det kändes som om det gick jättebra iallfall! Efterskolan så var jag med Nicke, Mille och nickes kusin Filip och så var vi i hans bands replokal, väldigt skumma rum men coolt! Sen hade vi "Don´t worry be happy" tema på våran konsert i skolan för föräldrarna, det blev riktigt lyckat!

Imorn åker flyget klockan 8 på kvällen så vi kommer att gå som vanligt till skolan och sen ska jag ha ett prov i spanska och sen skyndar jag mig hem för att hämta min rosa resväska så stjussar min mamma mig till Emme och så äter jag middag med Emmes familj och sen åker vi taxi till arlanda! :D Igårkväll började jag att packa jag måste fortsätta lite nu, och vad fan ska jag ha på mig på flyget?! Nu är jag så taggad på att åka iväg så att jag spränger!!

Kommer sakna alla här hemma, men ni kommer också ha kul!

EMMEEEE, NUU ÅKEEER VIIIIII :D


Kommentarer
Postat av: bickie

ÅH HERREGUD ÄR FAAN PIRRRIG FÖR ERAN SKUULL :D HA SÅ GRYYYMT KUL NU TJEJER !

2008-05-22 @ 23:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0