17 Maj - Norges natinaldag!

Jag föddes som halvnorsk och jag är glad för det, hur mycket folk än snackar x) Ända sen jag föddes har jag gått i parad för att det är en tradition i Norge, där betyder den här dagen såå mycket mer än vad den gör här i sverige! Eller iallafall visar dom det mycket mer!

(målade mina naglar idag med glitternagellack i Norges flaggas färger)
 

Jag och bickie hade bestämt innan att vi skulle fira denna dag men det blev inte riktigt som vi tänkt oss pågrund av vädret men vi köpte istället glas, gjorde en egen drink och kollade på Bodyguard med Whitney Houston. Jag tror det är min favoritfilm. Den är så himla fin och har många känslor! Har sätt den 6 gånger nu men gråter alltid på slutet. Har ni inte sett den, så hyr den och se den!

image135

Efter filmen så gick bickie för att träffa Sebbe, alees och andreas. Och då kom Nicke, Emme, Paulina och Oscar hem till mig och eftersom att vi inte gick och kollade på grönan så kollade vi på tv.n men det var minst lika bra : ) Jag fick filma med pauos mobil! Lite senare gick vi över till Axel som hade en "chill-fest" :D

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0