Sitter här med agnes <3

Nu sitter jag här med agnes, hos henne :) det var jättelänge sen det bara var vi två, har saknat det... <3
Vi sitter och tar cp fotton på oss själva! Vi har även kollat på bilder sen vi var små x) riktigt skoj faktist!!
Ikväll ska jag och agnes vara med våra tjejer och så kanske vi ska träffa nåra killar, det blir nog en riktigt mysig kväll. 

Idag skulle jag egentligen fått min moppe men såklart kommer vi inte kunna hämta den förän på måndag för att mammas kille har mycket på jobbet.. suck! Men, men : /

Ska dansa lite med min Agnes nu, puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

hahhaha du och jag älskade maalin :) emobild bakifrån x)

2008-03-18 @ 18:48:25
URL: http://laaurell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0