Min helg


I fredags på kvällen var jag med agnes, mille, paulina, emme, christian och navve hos nicke, bland annat fick vi sitta och lyssna på när mille satt sjöng på sin WOW-låt, haha x)  jag säger bara Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah! :D

Igår så träffa jag paulina i mörby centrum så åkte vi in till stan och fikade på moda, riktigt mysigt fika ställe. Men det är jävligt dyrt, enligt mig iallfall.. På kvällen åkte vi först hem till michelle där vi träffa michelle, shacke, fred och emma. Efter en stund så åkte vi till en fest i djursholm och sedan hem till michelle igen x)

Tyckte lite synd om pauo för dagen efter (idag) så väckte jag henne tidigt pågrund av att jag skulle spela fotbollsmatch. Vi mötte AIK, det var ett riktigt biacthigt lag, men det e så himla kul att möta ett lag med stora munnar, dåligt nog så förlorade vi matchen. Men det var juh bara en träningsmatch!


Imorn börjar skolan igen, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0