Bor hos michelle :)

4/3 - 10/3 bor jag hos michelle för att min pappa har åkt till Egypten. Än så länge har vi bara haft det jättemysigt och kul. Michelle bor i Huddinge med sin pappa så det tar ett tag att åka till skolan, men då e man juh bara pigg i skolan så det är bra ändå :)
Hennes säng är otroligt skön ska ni veta, knappt så man kommer ur den! Vi får se hur det blir imorn...

I helgen:

Fredag: Först ska vi grilla med en massa roliga människor sedan åker jag Michelle, fille och Nicke till en lägenhet som michelle har fått låna, Det kommer bli så himla mysigt!! :D

Lördag: FEEEEEST! ( vi har några på gång men vi får se vad det blir)

Söndag: Jag o michelle har nu bestämt att vi ska på bio med våra underbara pojkvänner då <3 <3

image67 
Michelle från 6.an, så HIMLA sööt! Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen hemkunkaps pluggning i schemat?? ;)

2008-03-07 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0