2 månader med min älskling <3

Igår den 2 mars var det min och Nickes två månaders dag! Egentligen tycker jag att två månader låter rätt lite för det känns som vi varit tillsammans jättelänge nu. Men jag är fortfarande lika kär : )
Han är den finaste och snällaste pojkvännen man kan ha, jag är så lycklig lottad som har dig.

Igår stack jag, bickie, alees, hanna, moa, cissi och lollo på en fest i Täby Kyrkby, men sen stack vi och jag, bickie, nicke och oskar gick hem till Nicke och hade det mysigt. Eftersom att jag missade bussen så sov jag över hos Nicke med Oskar. Bickie kunde inte för att hon hade mycke o göra där hemma.
Men jag kunde inte önska mig en mer lyckad 2 månaders dag än den.

Älskar dig otroligt mycket Nicklas Lindberg, du får mig att lysa både på insidan och på utsidan <3


Kommentarer
Postat av: Naajk

"Missade bussen"...

;)

2008-03-03 @ 16:16:09
URL: http://www.maauliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0