Turkiet, en resa jag ALDRIG kommer glömma!

Har inte kunnat blogga pågrund av att min kamera lämnade lite problem efter resan..

23/5-30/5 - 2008 är datum jag aldrig kommer glömma! vart ska jag börja?
Det hela börjar med att jag och mamma kom hem till Emme med min fina rosa resväska! x) och där i hallen står jag, mamma, emme, anitha och leffe och pratar så säger anitha:

-Och sissel, du vet väl om att dom ska tatuera sig på foten? ( Då emme hade sagt dagen innan att det var helt okej för min mamma). Alla brister i asgarv, inklusiv min mamma!
Jag hade inte tänkt att berätta för mina föräldrar förän det var gjort, för då är det juh liksom redan gjort men mamma gick med på det och det kändes bra :D



Jag och Emme i taxin väldigt uppspelta! :D

När vi kom fram till Alanya (turkiet) så satte vi oss på en buss i ca två timmar och vi var trötta, tills vi kom fram till vårat hotell då vi genast blev väldigt pigga!

Under hela veckan så bodde emme & jag med tess & emil (emmes syrra & pojkvän) såhär såg sängarna ut när vi kom men det tog inte lång tid innan sängarna såg helt kaos ut. Bilden på Emme vet jag inte vad hon håller på med men jag antar att hon välsignar det nya landet. :)
 


Vi alla fick för oss att gå till stranden när vi kollat oss omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0