Svårt att sova...

Igår klockan 7 så hade vi fika/möte hemma hos familjen uhre, villket menas jag, emme, paulina och anneroth och våra mammor eftersom att vi plus lina ska till Gotland! Det var riktigt kul och vi ska typ grilla allihopa nån dag :) Värsta mamma dotter grillning! Efter den goda kladdkakan jag och paulina slickade upp så åkte vi till rösjön och hade chillkväll där med några andra.

Idag när jag vaknade hade jag bara lust att jogga, så jag satte på mig utrustningen och joggade ut i det behagliga vädret. När jag kom hem fick jag ett samtal av en som ville ha mig som barnvakt, jag blev superglad eftersom att jag behöver skaffa ihop lite pengar så jag ska dit på tisdag på interviuv!

En sån här dag längtar jag så grymt mycket tillbaka till Turkiet så att det inte är sant!
(Mina fötter i Turkiet)



Kommentarer
Postat av: christina

vad hette hotellet ni bodde på? :)

2008-06-25 @ 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0