Gårdagen, en kväll att minnas?

Kvällen börjar med att jag, moa och emme åker till stan för att kolla lite på matchen mellan Ryssland och Holland. Vi hade det mysigt och vi gick till vattnet och satte oss där. Det är lite kul på stan vid den här tiden eftersom att det är en massa turister som är här nu.

På vägen hem träffar vi Simonejag och emme följer med henne till hennes kompis lägenhet(som jag aldrig träffat). Hon hade då fått nycklarna av henne så hon kunde sova där! När vi kommer in i lägenheten som ligger i Karlaplan så tycker vi att det är riktigt kusligt, men vi steker pyttepanna och äter! Då plötsligt knackar det på dörren men ingen var där..

Vi drar ut igen när klockan var typ kvart över ett, då vi sitter på tunnelbanan och snackar med några killar så tar emme fram en stor jävla kökskniv, alla hoppar till och emme säger " Ojsan"! Då hade hon tagit den från den okända familjen till försvar om nån skulle göra nåt emot oss. Alla blir rädda och emme ser genast lite osäker ut! Sedan börjar alla garva!

Det var en lång natt och det slutar med att vi åker till Odenplan vid 4 tiden med några killar och sen föröskte vi få tag på en taxi men det stannar istället en kille som ville köra oss (Jag vet att man inte ska hoppa in, det var typ det första man fick lära sig när man var liten, men det var juh killar med också..) vi hoppar in i bilen och vi sa att vi skulle betala, men när vi kommer fram till Karlaplan så börjar alla gå förutom jag som stannar för jag tyckte han va snäll som körde oss, men jag hade inga pengar och så kommer simone och skulle ge pengar då börjar han skrika mot henne och säger:

- Jag vill inte ha pengar!!!
- Men ta dom! Du körde ju oss!?
- SER DET UT SOM OM JAG BEHÖVER PENGAR!!!!!!! Skriker han skithögt.

Vi typ halv springer iväg till dom andra och vi går snabbt upp i lägenheten : )

Vilken kväll! Är glad att jag är hemma nu x)


Kommentarer
Postat av: E

Hahaha memories never dies!

2008-06-24 @ 14:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0