Fina telefonsamtal

Först ser jag ett missat samtal från Nickes mamma så jag ringer självklart upp henne och så pratade vi en stund och hon antog också att jag hade pratat med Nicke. Fick även ett sms från henne och Sten(nickes pappa) igår på midsommar. Villken gullig familj säger jag bara :)

Så får jag ett sms från Samuel en stund senare och jag ringer upp honom, nu väntar jag bara på ett samtal till från Nicke... Jag hoppas verkligen att han har kul på sin konfirmation samtidigt som jag bara vill åka dit och ta hem honom igen! Det har bara gått 6 dagar men det känns som minst 4 veckor tänk er då i 7 veckor så ska han & jag vara ifrån varndra!!! Jag saknar honom så sjukt mycket redan, men jag ska försöka tänka possetivt, tänk hur glada vi kommer vara när vi träffar varandra igen, det kommer fan bildas vattenpölar av allt mitt gråt  :´)

Älskling, jag längtar efter dig <3



Kommentarer
Postat av: Linnea

tack =)

2008-06-21 @ 18:05:09
URL: http://liinneafarnlof.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så jätte mycket :).

2008-06-21 @ 21:54:20
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0