Äntligen hemma i Danderyd igen!

Visst var det kul och tagga ner lite och bara tare lugnt på landet men samtidigt är det inte riktigt min grej att tare lugnt jag är mer stadstjejen tror jag :D Jag kom precis hem och märkte fort hur finare och finare väder det blev desto närmre Danderyd man kom, har jag slösat bort soliga dagar och vart på mitt land med dåligt väder!?

Matchen igår mellan Turkiet och Tyskland var riktigt bra. Såklart hejade jag på turkarna eftersom att jag och emme skulle få varsin biljett till turkiet då av en kille där,men även ifall Turkiet spelade bättre under hela matchen så förlorade dom med 3-2, det var riktigt synd!

Nu ska jag iväg på fotbollsträningen som börjar 17.00 och efter det ska jag vara med Nina, bickie, emme, Zahra och Paulina :)

Puss och Kram, Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0