Hemma från Schteekiga Gotland!

Vill inte komma hem från den här underbara resan till Gotland med tjejerna!

När jag, Lina, Emme och Paulina satt på båten påväg till Gotland så satt det tre killar bakom oss som började prata med oss och det roliga var att dom hade bestämt samma natt att dom skulle åka och dom hade inte mycket pengar med sig alls som den ena killen hade bara 40 spänn med sig. Haha, komiskt måste jag också göra nångång! :D



På båten ägnade vi även tiden på hur vi skulle ta oss runt på gotland och kom fort på en riktigt bra idé!



När vi kom fram till vår älskade lilla stuga på tofta så var Emelie där också och även hennes brorsas och hans kompisar, vi skulle allså bo 10 pers i en liten stuga i två nätter och sen skulle grabbarna åka till Cypern. Varje kväll på Gotland har vi vart på tofta strand och träffat en massa sköna människor. Verkligen alla vi har träffat har vart jättesnälla! Om man bortser från att några killar öppnade tjosken och tog lådor fulla med glass och delade ut till alla på stranden, oj vad jag garvade! Johan hällde typ 30 glassar över mig, det var en känsla jag aldrig känt förut! x)


Under hela veckan så har det var jättefint väder fasst det har blåst rätt mycket på kvällarna så två av dagarna har vi pressat i solen på stranden. Igår så var jag, Emelie, Oliver och Philip med på en Vollyboll tävling. Vi lärde känna Philip genom att vi frågade om han ville vara med i vårat lag eftersom att det saknades en. Vi gjorde reklam för stället som Oliver sommarjobbar på, " Nisses trampbåtar" . Vi vann första matchern och förlorade andra.



Om jag minns rätt så i onsdags hade vi en lite galen dag då vi hade våra piercings behov x) Jag och Emelie piercade naveln och såklart så lätt vi våra kompisar göra det på oss, men vi var noga med hur vi skulle göra! Det var lite svårt för tjejerna att trycka in nålen i mig men till slut kom Marcus, emelie brorsa in och pressade in den i mig. Lina blev såklart sugen på att göra en piercing i läppen så vi satte igång på henne med. Det var kanske inte lika kul eftersom att efter en lång tids pyssel inte fick in piercingen i henne efter att vi gjort hål.

Två av dagarna så var vi inne i Visby och köpte/kollade på kläder och åt och hade det mysigt. Det var riktigt kul att gå runt där eftersom att verkligen alla var typiskt stureplanare med brillor och hela skiten! Jag o Thomas gick runt och shoppade lite åt honom och han visade även hur killar ska se ut för mig x)

Övriga bilder från resan:


Tjejer, asså Gotland under Stockholmsveckan med er var en av det bästa grejerna jag har gjort! Vi har haft det kul men vi har även gråtit floder allihopa tror jag, men vi har haft bra anledningar till det. Jag älskar er tjejer och det här måste vi fan göra om igen, vi har juh våra planer för nästa sommar ;)

Glöm inte att berätta om " De 7 tjejerna nu", Haha!

/ Malin H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0