Emme <3

När jag kom hem från Borlänge så kom Emme hem till mig eftersom att jag är ensam hemma nu och vi hade det mysigt hela kvällen och så sov hon över hos mig. Dagen efter så hläpte hon mig att tvätta och packa kläder till Gotland. Sedan åkte vi till stan med Isak och Danne för att göra ett litet ärende.

Isak och Danne med min pappas gamla cykelhjälm x)


Sedan åkte vi hem och käkade jättegod mat hemma hos emme, och efter det så träffa vi en massa folk på edsviken :)

Jag                                                          Bella, Sandra och Alex

Pelle, Svante och Isak w                               Emme                                            


/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0